28 marca 2016

Organizer na ścianę od Silva Design

Witajcie!

Dziś chciałam podzielić się z Wami moim nowym nabytkiem, szczególnie godnym polecenia. Podczas wiosennych porządków w mojej pracowni spostrzegłam, że w moim koszyczku na biurku, w którym tradycyjnie trzymam wszystkie najpotrzebniejsze rzeczy do szycia i sutaszu zalęgło wiele małych przydasiów, które tak naprawdę nie są mi tak do końca potrzebne podczas codziennej pracy. W wyniku tego wyciągnięcie moich ulubionych małych nożyczek czy obcinaka do nitek zrobiło się uciążliwe i zabierało zbyt dużo czasu. Postanowiłam więc, że rzeczy pierwszej potrzeby muszę przenieść w inne miejsce, bardziej dla mnie wygodne i na wyciągniecie ręki. Od razu przyszedł mi do głowy organizer na ścianę. 

Uwielbiam rzeczy tworzone w drewnie więc wiedziałam czego mam szukać. Niestety wykonanie własnoręcznie takiego organizera wykracza poza moje możliwości, cały proces wycinania i piłowania desek z drewna, szlifowanie, malowanie farbą to za dużo również ze względu na mój ograniczony wolny czas. Poza tym jestem zdania, że warto wspierać twórców i ich kreatywną pracę i doceniam to, jak wiele różnych technik i pomysłów mają pracownie rękodzieła i rzeczy użytecznych własnoręcznie zrobionych. Zabrałam się więc za poszukiwania online mojego wymarzonego organizera, na którego chorowałam już jakiś czas. Przeszukując sieć moim głównym faworytem, który ciągle miałam przed oczami był organizer zaproponowany przez Pracownię Silva Design. Mój, jak się później przesądziło, organizer składa się z trzech przegródek, tablicy korkowej, rzędu czterech haczyków, a także szklanego wazonu, w którym dom znalazły guziki w moich ulubionych ostatnio kolorach. Nie namyślając się więcej organizer szybko trafił do koszyka, a po tym pozostawało mi tylko czekać na mój nowy nabytek. Kontakt z Pracownią na wszystkich etapach realizacji zamówienia był bardzo jasny i klarowny, byłam na bieżąco informowana o wszystkich poczynaniach Pracowni. Wyszło to na duży plus, może w przyszłości skuszę się również na inne dzieła tej Pracowni, kto wie?

Organizer spełnia swoją funkcję, jest wykonany estetycznie i z dbałością o szczegóły. Zamocowanie go na ścianie zajęło zaledwie parę chwil, dzięki zamontowanym praktycznym uchwytom z tyłu.

Organizer prezentuje się tak :
Ładny i pożyteczny dodatek. Jak Wam się podoba?

Jeśli macie ochotę na zakup podobnego, szczerze polecam i z ręką na sercu mogę powiedzieć, że się nie zawiedziecie :)

Link do sklepu na Dawandzie :  http://pl.dawanda.com/shop/drewnianedekoracje
Więcej inspiracji znajdziecie również na blogu : www.drewnianedekoracje.blog.pl

A już w następnym poście namiary gdzie można kupić rękodzieło i inne wykonane ręcznie produkty w sieci. 

Pozdrawiam,
Kamila w Krainie Czarów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz